poniedziałek, 13 lipca 2015

Wakacje!

Hej kochani !
Dziś mamy dla was wyczekiwany post o naszych planach na wakacje. Może już troszeczkę spóźniony bo jest środek lipca, ale i tak mamy nadzieje, że wam sie spodoba. 
Więc może zaczniemy od tych nudniejszych wakacji czyli planów Sandry.

W planach mam głównie obóz na który jade z moją przykaciółką, aktualnie jestem nad polskim morzem i czekam na troszke lepszą pogodę żeby sie poopalać i mam nadzieje, że wykąpie sie w morzu. Narazie musze wrócić do Warszawy, żeby pospotykać sie ze znajomymi i wykorzystać ten wolny czas w 100%!




A ja tydzien przed zakończeniem roku wyleciałam na piękną Sycylię. Zwiedziłam tam wiele interesujących zabytków jak i wulkan, który jest czynny do dziś. Niedługo znów wyjeżdżam do Włoch, lecz tym razem na kontynent do miasta Rimini na obóz. Po powrocie jadę na działkę na Mazury, a pod koniec sierpnia wyjezdzam do Niemiec do największego parku rozrywki w Europie.








A jakie plany na wakacje macie wy? 
Podzielcie sie w komentarzach
Zachęcamy do obserwowania naszego bloga dzięki czemu nie przegapisz żadnego wpisu!

Życzymy wam udanych wakacji 😘

Dzięki za to że wpadłeś❤️

9 komentarzy:

  1. Ja planów na wakacje nie miałam żadnych :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia i bardzo ładny blog! :)


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia śliczne! ^^
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/08/pierwsza-paczka-od-cndirect-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny outfit, bardzo spodobaly mi sie zdjęcia :) a co do wakacji to byłam w Norwegii:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia jak i outfity ;)
    Ja wakacje spędziłam, myślę, że aktywnie chodząc po Polskich górach.

    http://mollyan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia! :)


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oomo *.* jakie cudne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń